Paulinka

Paulinka
W ŻYCIU ISTNIEJĄ BOWIEM RZECZY O KTÓRE WARTO WALCZYĆ DO SAMEGO KOŃCA. P. COELHO

wtorek, 21 sierpnia 2012

Wynik badania parazytologicznego

Będąc w Warszawie zrobiliśmy badania kału małej. Wyniki przyszły już do nas, niestety mamy candidę:( Mała ma od dawna ograniczony cukier, nie jada w ogóle słodyczy ale kocha kaszki mleczno-ryżowe i zjada ich 2 porcje dziennie, boję się je odstawić ale chyba czas zaproponować jej coś innego na śniadanie i kolację. Tylko jej wybiórczość w jedzeniu trochę nam utrudnia cały zabieg. Poza tym podczas urlopu próbowałam małej podawać serki co kończyło się biegunkami a po makaronie dodanym do zupki dostawała wysypki i ma szorstkie policzki do tej pory. Dostaliśmy skierowanie do gastroenterologa ze względu na podejrzenie zespołu złego wchłaniania ale bez względu na tą wizytę, po półrocznym zastanawianiu się doszłam do wniosku, że nie ma co czekać i trzeba małej wprowadzić ograniczenia w diecie. Jej ciało samo daje nam sygnały co może a co nie. Zaczynam więc czytać i przygotowuję do zmian w jadłospisie (również swoim, bo też cierpię na problemy jelitowe). W przyszłym tyg powtórzymy badanie moczu, żeby upewnić się czy syrop z żurawiny zakwasił trochę małą. A teraz przygotowujemy się do rozstania z powodu pójścia naszej panny do "przedszkola";) Na razie na 2 godz dziennie i w ciągu 2 tyg mamy dojść do 5 godzin. Uprasza się o trzymanie kciuków coby mama się nie zapłakała;) Bo że nasza wojowniczka sobie poradzi i dostosuje to ja już chyba pewna jestem.

Skan wyniku badania kału: 


2 komentarze:

  1. My jemy kaszki bez cukrowe Hole większość z nich jest też bezglutenowa, ale ja sama postanowiłam na nie przejść, bo te wszystkie nestle i bobovity są strasznie cukrowane i barwione. Powodzenia w diecie i trzymamy kciuki za przedszkole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie Paulina jest uzależniona od Bobovity, już od roku innych nie kupujemy... a teraz muszę jej odjąć te 2 posiłki:( Jestem na etapie szukania, dzięki za podpowiedź, tego mi trzeba. Niestety te grzyby opanowały ją chyba całą, w buźce ma białe naloty, paznokcie u stóp się kruszą, deformują i skóra już ostatnio zaczęła jej schodzić z paluszków. Ten wynik to tylko potwierdzenie tego co widać gołym okiem.

      Usuń