Paulinka

Paulinka
W ŻYCIU ISTNIEJĄ BOWIEM RZECZY O KTÓRE WARTO WALCZYĆ DO SAMEGO KOŃCA. P. COELHO

środa, 27 czerwca 2012

Minister Boni zmienia zdanie...

Chyba jest światełko w tunelu i szansa na zmiany. Minister Boni chce wycofania kontrowersyjnych poprawek ws. zbiórek publicznych 
Tutaj więcej informacji:
http://metromsn.gazeta.pl/Wydarzenia/1,126477,12018558,MAC_chce_wycofania_kontrowersyjnych_poprawek_ws__zbiorek_.html

Czekamy na rozwój wydarzeń a tymczasem po prawie 2 tygodniach biegunkowych sensacji Paulinka dziś u logopedy zrobiła się gorąca, wracać już nie miała siły, zbladła na buźce... Z powrotem ledwo szła więc koniec końców musiałam ją nieść na rękach bo się przewracała. W domu zmierzyłam temperaturę, wyszło 38,5 i profilaktycznie podaliśmy nurofen w syropie. Jutro z rana pójdziemy do lekarza i na wszelki wypadek weźmiemy kupkę do badania. Odwołałam też jutrzejsze zajęcia SI. Z tą biegunką to dziwnie jest bo 2 dni Paulinkę męczy, potem 2 dni spokoju i znów wraca. A przy tym niestety są wymioty. Mała zleciała już ok pół kilograma z wagi, a przybiera tyle przez jakieś 3 miesiące:( Bilans na razie wychodzi na minus. 
A z pozytywnych rzeczy to właśnie księżniczka siedzi obok mnie na podłodze i sama zakłada sandałka (jeszcze nie umie na piętę go wcisnąć ale mocno kombinuje;)). Więcej pewnie wieczorem napiszę lub jutro, zależnie jak Paulinka będzie spała bo dziś w nocy walczyła godzinę i płakała a ja poległam, wzięłam ją do siebie o 3 w nocy... Oby dziś było lepiej.

Przypominam o naszych potrzebujących znajomych:

Rodzina Aleksa ma coraz mniej czasu, grozi im eksmisja do mieszkania, które nie nadaje się zwyczajnie dla rodziny 7-osobowej i niepełnosprawnego dziecka. Rodzice szukają na własną rękę mieszkania w prywatnej kamienicy już nie tylko w Rudzie Śląskiej, w pobliżu również. Pomóżcie bo czasu zostało niewiele Rodzina Aleksa szuka mieszkania...

3 komentarze:

  1. Dzięki za pamięć, Dorota.

    Paulince trzebaby chyba zrobić posiew z kupki, co?..

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma sprawy;)
    Dlatego jutro pójdę do lekarza od razu z materiałem do badania...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję że wszystko w porządeczku, ostatnio jakoś nie możemy sie złapać żeby chwile pogadać. Trzymam kciuki żeby było wszystko w porządku .. :) Buziaki dla małej księżniczki

    OdpowiedzUsuń