Paulinka

Paulinka
W ŻYCIU ISTNIEJĄ BOWIEM RZECZY O KTÓRE WARTO WALCZYĆ DO SAMEGO KOŃCA. P. COELHO

czwartek, 21 lutego 2013

Film, który czekał pół roku na publikację...

Właśnie. Pół roku temu stworzyliśmy filmik z dokonaniami Pauli. Był gdzieś zapisany na komputerze. Dzisiaj go znalazłam, odtworzyłam i popłynęłam. Naprawdę mnie ruszyło. Zobaczyłam jaka droga za nami... To dowód na to, że warto walczyć do końca. I jeszcze dłużej. Dziś dodałam na końcu tylko 2 nowe zdjęcia Paulinki, znane z bloga... 




Czekam na rozwiązanie problemów z komputerem;) oczywiście łapki kocurka miały w tym swój udział;) Na szczęście tata wie co i jak naprawić.
Jeszcze jutro ośrodek i wysyłka paczek z Allegro i możemy odpoczywać.
Miłego weekendu dla wszystkich.

1 komentarz:

  1. Oglądając film klucha stała mi w gardle, oczy napełniały łzami, by na końcu popłynąć strumieniem...Macierzyństwo z wcześniakiem nie jest łatwe i często pod górkę, ale zawsze warto walczyć. Chciałabym aby nasza historia też pomyślnie się rozwijała, ale jak będzie czas pokaże...

    OdpowiedzUsuń