Paulinka

Paulinka
W ŻYCIU ISTNIEJĄ BOWIEM RZECZY O KTÓRE WARTO WALCZYĆ DO SAMEGO KOŃCA. P. COELHO

czwartek, 26 września 2013

Test PEP-R w przedszkolu-wyniki

Przymiarka do obcasów???
Wezwała mnie dziś do pokoju pani pedagog i od razu z grubej rury, że udało się zrobić test PEP Paulince... No i że omówimy go, ja chętnie ale potem przez chwilę gula w gardle... Bo Paulinka w ocenie funkcjonowania wg testu wypada na 2 lata i 2 miesiące:( Ja wiem, że moje dziecko odbiega od zdrowych dzieci ale świadomość, że jest to rok i 4 miesiące do tyłu mnie lekko przybiła. Prognoza jest taka, że w ciągu tego roku w przedszkolu powinna nadrobić jakieś 9 miesięcy ale tu już wszystko zalezy od niej, jak zareaguje na terapię. 
Niemniej wydawało mi się, że niuńka jest dalej, że poszła do przodu, jednak ta echolaliczna mowa bardzo jej zaniża ocenę (słowa pani pedagog).

Po przedszkolu wizyta u pani pedagog w poradni zdrowia psychicznego ale, że owa pani pracuje w naszej szkole specjalnej i zaglądała już do sali Paulinki w trakcie zajęć to tyle co porozmawiałyśmy o obecnych problemach i wizyta była bezstresowa.

Jutro jedziey na pobranie krwi a potem prosto do przedszkola. Dobrze, ze to już koniec tygodnia bo zmęczenie dopada już nas obie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz