Paulinka

Paulinka
W ŻYCIU ISTNIEJĄ BOWIEM RZECZY O KTÓRE WARTO WALCZYĆ DO SAMEGO KOŃCA. P. COELHO

piątek, 18 maja 2012

Blogowa zabawa


Jednak wczorajszy dzień nie skończył się smutaśnie, ale byłam tak zmęczona, że piszę o tym dopiero dzisiaj. 
Zaskoczyła mnie wczoraj mama Aleksa, która również pisze bloga o swoim synku http://lisciealeksa.blogspot.com/. Wyróżniła nasz blog i jednocześnie nominowała do "Blogowej zabawy"
Dziękujemy bardzo:)

Zasady zabawy:
-umieścić link do bloga osoby nominującej,
-wkleić logo zabawy,
-napisać o sobie w 7 zdaniach,
-nominować 10 osób-blogów.

Kiedyś byłam pracoholikiem, brakowało mi czasu na wszystko.
3 lata temu porzuciłam Stolicę i przyjechałam na Śląsk (zakochałam się;))
Od 2 lat jestem mamą cudnej dziewczynki.
Walczę o Paulinkę każdego dnia, w nocy często płaczę z bezsilności, nie chcę by widziała moje łzy.
Czasem jestem mamą ale chyba częściej terapeutą.
Czerpię inspirację i wiedzę od innych rodziców niepełnosprawnych dzieci poprzez internet.
Marzę o dniu, w którym Paulinka powie do mnie mamo...


10 blogów które polecam: 

PS. Specjalnie dla ciotki Beatki- syrop nazywa się Acti-trin i jest obrzydliwy w smaku ale stawia na nogi;) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz