Paulinka

Paulinka
W ŻYCIU ISTNIEJĄ BOWIEM RZECZY O KTÓRE WARTO WALCZYĆ DO SAMEGO KOŃCA. P. COELHO

piątek, 18 maja 2012

Podziękowania


Chciałabym dziękować każdemu z osobna za pomoc dla Paulinki ale chyba się nie da;) 
Dziękuję forumowym cioteczkom za zaangażowanie w rozprowadzanie kalendarzyków z informacją o 1% dla Paulinki. Dla nas to ogromna pomoc, mam nadzieję, że w przyszłym roku na spokojnie będziemy mogli prowadzić terapie w ośrodku, zwiększyć ilość godzin u logopedy, pedagoga specjalnego czy terapeuty SI. Dziękuję też Sylwii i Juleńce;)
Dziękuję bardzo Asi, teściowej mojej Paulinki;). Asiu Twoja pomoc jest ogromna, nawet jeśli wydaje Ci się, że jest inaczej. Owszem, mam teraz dużo więcej pracy ale to nie ważne, ważny jest dla mnie cel. Ale Ty już wiesz o tym;)
Chcę jeszcze podziękować mojemu bratu, który od początku do końca jest odpowiedzialny za projekt i zamówienie kalendarzyków, który pomaga nam je rozprowadzać, a także rodzicom za pomoc w tworzeniu pomocy do terapii. Mamie, która mimo iż nie znosi szyć to wyciąga starą maszynę i robi dla Paulinki woreczki, pokrowce na deskorolki itp rzeczy i tacie, który zrobił dla wnusi platformę obrotową do ćwiczeń SI i przymierza się do kolejnych projektów;)
Jeszcze podziękowania dla Gosieńki i Sebastiana... dużo mogłabym mówić ale po prostu dziękuję, że jesteście, że było mi dane poznać (na razie wirtualnie) takich cudownych, pełnych empatii ludzi. Wierzę, że Paulinka kiedyś sama powie Wam "dziękuję". I mam nadzieję, że uda nam się za jakiś czas spotkać i po prostu zwyczajnie pogadać;).


03.02.2012r

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz