Paulinka

Paulinka
W ŻYCIU ISTNIEJĄ BOWIEM RZECZY O KTÓRE WARTO WALCZYĆ DO SAMEGO KOŃCA. P. COELHO

piątek, 18 maja 2012

Czekanie


Niedawno mojemu bratu ciotecznemu urodził się synek, niestety lekarze przetrzymali bratową po terminie i mały urodził się z niedotlenieniem. Dzisiaj miał mieć robione badanie MR mózgowia. Siedzę jak na szpilkach i czekam na wieści. proszę o trzymanie kciuków za maluszka, bo to badanie jest robione pod narkozą. Mam nadzieję, że już jest po... Ale czekam na informacje i nie mogę sobie miejsca znaleźć...
W piątek pojechałyśmy na echo serca ale pana dr nie było i wróciłyśmy z niczym. Za to zdążyłyśmy na rehabilitację. W ogóle to był wielki dzień bo pierwszy raz pojechałyśmy na miasto bez wózka, a Paulinka dzielnie pokonywała trasę na swoich nóżkach a w autobusie siedziała na kolanach u mamy:) Pogoda była fantastyczna na takie spacery więc dzień zaliczamy do tych fajniejszych:)
Wczoraj mieliśmy wizytę u dr rehabilitacji (dobrze, że mama spojrzała w kalendarz bo była pewna, ze to we wtorek). Pani dr zaniepokojona była tymi regresami mowy i chodzenia u Paulinki. Coś czuję, że godzin rehabilitacji nam nie odejmą w ośrodku. 
Oczywiście pomysł z pasem obciążającym jest jak najbardziej trafiony więc jutro na SI będziemy rozmawiać na ten temat.
Jestem tak zapracowana, że zapominam nawet do rodziców zadzwonić. Wstyd mi ale już chwilami nie wiem w co ręce włożyć. Mam nadzieję, że dziewczyny z forum się nie obrażą... że znajomi zrozumieją... że mama też ma czasem chwile spadku formy. Nie tylko Paulinka jest zmęczona. Tylko mama musi się szybciej podnieść z dołka i dalej motywować córkę;)

W ten piatek robimy kolejne podejście do echo serca... mam nadzieję, że się w końcu uda.

27.03.2012r

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz